Friday 1 April 2011

mans pavasaris.

[...]
- tad ejam uz bāru pasēdēt vai neejam?
- nezinu...ko tu saki?
- nu..ir kaut kas, ko es tev gribu pastāstīt. varbūt pēc tam nemaz negribēsi ar mani nekur iet..
- ja vien tu neesi kādu nogalinājusi, nevaru iedomāties, kāpēc es varētu negribēt.
- stāsts tāds, ka esmu te "tikusi" pie attiecībām...bet ar meiteni.
- [mājiens ar galvu]
- bet tu jau iespējams zināji, ka tā varētu notikt, ne?!
- nu ja godīgi, man bija nojauta, ka tā varētu būt, jā. un tas noteikti nemaina to, ka es gribu ar tevi kaut kur iet. tas neko patiesībā nemaina. galvenais, ka tu esi priecīga.
[...]

ir labi, ka ir draugi, kas tiešām ir draugi.
un, jā, pa solītim sāku izkāpt no skapja, un, jā, man ir jaunas attiecības. it gets better!

3 comments:

  1. it gets better, indeed!

    laikam jau sviniigi jaapsveic ar naakamo sperto soli ;)

    Iistajiem draugiem gribeesies iet ar tevi paseedeet uz baaru vienalga, vai esi attieciibas ar puisi vai meiteni. Gan jau esmu ieprieksh iemineejies, ka es nepazaudeeju nevienu draugu, gan jau ar tevi buus taapat.

    un veel peec kaada laika tavi draugi pa visu varu gribeesies tevi savest kopaa ar kaadu meiteni. esmu gatavs par to sadereet ;)

    ReplyDelete
  2. nu tad beidzot..uz to paceljam sulas glaazi. Iistie draugi jau sen zin, vinji tikai gaida, kad tu pati vinjiem pateiksi. Tie, kas no tevis noveersiisies, ja noveersiisies, nav tavas draudziibas veerti. Dziive, tomeer, ir par iisu, lai vinju izniekotu uz cilveekiem, kas nav taa veerti.

    ReplyDelete