Wednesday 25 May 2011

And twelve points goes to..

...nu 12 punktus gan nevar iedot, tikai vienu, bet runa ir par Latvijas labāko LGBT blogu topu 2011. Diezgan liels bij' mans pārsteigums tajā ieraudzīt arī sevi un paldies tam vai tai, kas mani tajā pieteica! Absolūti negaidīju.
Bet, lai arī man patīk ne viens vien tematiskais blogs un labprāt nobalsotu par vairākiem, savu izvēli izdarīju, un ko nu tur slēpt - mans favorīts šoreiz ir Neatkarīgais. Kāpēc? Jo ir personīgi, ir glīti un ir patīkami vienkārši. Lai izdodas tā turpināt! ;)

Un Tu - izvēlējies un nobalsoji?

3 comments:

  1. Tie foršie blogi ir vairāk nekā man balsu! :)

    Paldies par tavējo balsi, tu manai šodienai piešķīri labu devu prieka :)

    ReplyDelete
  2. jā, arī mana balss aizgāja Neatkarīgais virzienā. un tieši to pašu iemeslu dēļ, kāpēc tev. vispār jau forši :)

    ReplyDelete
  3. @nakts

    paldies! ir forši, ka tagad internetā ir daudz laba lasāmā LGBT latviešiem (un viņu draugiem!). vismaz man nu ļoti patīk šķiest laiku, lasot visus jaunos un ne tik jaunos blogus :)

    ReplyDelete