Saturday 18 December 2010

Pirksti nodevēji.

Šonedēļ papildus tam, ka nekam liekam īsti nebija laika, arī šķita, ka galīgi nav par ko rakstīt. Nekas satraucošs dzīvē nenotiek un filosofiskas pārdomas arī neraisās. Tad nu pie sestdienas atslodzei nolēmu sev beidzot atklāt seriālu L Word - noskatījos pilotsēriju. Jau sen taisījos, beidzot sataisījos, tā teikt. Atklāju ne tikai pašu seriālu, bet arī to, ka saskaņā ar savu pirkstu garumu tiešām esmu lesbiete. Kas skatījušies seriālu vai kur citur uzzinājuši, droši vien zina, par ko ir runa - ja zeltnesis ir garāks par rādītājpirkstu, esi lesbiete. Loģiski, ka šo tekstu izdzirdot pirmais bija skats uz pašas rokām un smaids par to, ka atbilst. Manā gadījumā abām rokām. Biju pētījusi savu pirkstu un roku dīvainības no citiem aspektiem, bet šo nezināju. Palasījos tālāk, zinātniskais pamatojums tam saistīts ar testosterona(ko parāda zeltnesis) un estrogēna(ko parāda rādītājpirksts) līmeni organismā.
Nav ne jausmas vai kāds jau par to Latvijas LGBT vidū par to jau ir runājis, jo principā tas viss globāli nav nekas jauns, un neteikšu, ka ļoti ticu tam visam, pat ja kāds to ir "zinātniski" pierādījis (un man šķiet, ka "zinātniski" pierādīt var gandrīz jebko, ja ļoti grib), bet tīri statisktiski būtu interesanti zināt, cik ļoti tas atbilst realitātei. Puišu gadījumā atteicīgi būtu jāstrādā pretējam gadījumam - ja rādītājs garāks par zeltnesi, tātad gejs. 

Un vispār cerams līdz rītam šo būšu jau aizmirsusi un negribēsies paslepus nopētīt visu citu rokas. :)

6 comments:

  1. Ak vai, man sakriit :)

    Aatri apskatiijos, un tas "zinaatniskais" viedoklis ir taads, ka statistiski tas realitaatei paarlieku neatbilst. Protams, interesanta teema, kuru apspriest draugu lokaa :)

    ReplyDelete
  2. man nesakrīt. bet izpētīt citu pirkstus būtu diezgan sarežģīti, neviens jau netur rokas šādiem eksperimentiem piemērotās pozās īpaši bieži :P

    ReplyDelete
  3. Sakrīt un pie tam vēl abām rokām.Liktenis..

    ReplyDelete
  4. vienai rokai sakrīt, otrai- ne sevišķi... Biseksuāle! :D

    ReplyDelete
  5. sakrīt abām rokām:D vaiii kā es rīt pētīšu līdzcilvēku pirkstiņus:)

    ReplyDelete
  6. Man abām rokām zeltneši ir īsāki, bet es esmu pretty sure, ka esmu lesbiete ^^

    ReplyDelete